Gaming Новини Игри Ревюта

Класовите легендарни карти от The Grand Tournament – част 2

18.08.2015

author:

Класовите легендарни карти от The Grand Tournament – част 2

След като Blizzard наскоро обявиха пълния пакет от карти, които ще имаме честта да използваме в новия експанжън на Hearthstone. Идва време да разгледаме класовите легендарни, недостъпни до този момент. Това са  картите за хънтър, шаман и прийст. Като тук има и първия сет от класови легендарни, който да работи като комбинация от двете карти.

Hunter:

dreadscale acidmaw
Чисто статистически погледнато двете карти имат еднакъв стат, като 4/2 комбинацията за 3 мана карта е много добре, самият ефект на Dreadscale – на края на хода ви да вземе точка живот от всичко чудовища на полето, му дава по контролиращ вид и макар да се изписаха и четоха коментари за контрол хънтър, в пълния смисъл на дек от този стил може и да не се получи, но тази карта ще даде малко повече опции за взимане на контрол върху полето , ако сте го загубили. Самостоятелно от двете карти, Dreadscale може да види повече игра от двете карти.
Погледи към Acidmaw – самостоятелно 7 мана за 4/2 тяло е ужасяваща комбинация, дори и ефекта – След като чудовище вземе атака, да бъде унищожено. Звучи като нещо много силно и обнадеждаващо, само от към статове е много слаба карта. Попада под обстрела на почти всичко, което може да бъде изиграно, и не само чудовища и оръжия и голяма част от магиите. Като самостоятелна бойна единица, чудовището едва ли ще види някаква игра и ще бъде използвано изобщо, просто заради самите статистики. В допълнение дори и да има някой сценарии, където да бъде полезна картата ще са много редки случайте, и ще изисква много сериозна подготовка с ход или два назад за да може да са ефективна.
Взети в едно като комбинация тези два звяра дават моментално предимство на полето. Ефекта от Dreadscale задейства ефекта от Acidmaw – без двете карти да се убиват една друга, единствения недостатък е, че ако няма начин да запазите живота на Acid, ще го загубите след два хода, ако преди това не бъде отстранен. Като цяло за да се използват, ще се изиска добро количество експерименти и опити да се нагоди подходящ дек за тези две легедарни.

Priest:

confessor

Confessor Paletress – Статистически погледнато картата е слаба, дори и след като се вземе ефекта под внимание ви трябва поне ход номер 8 за да успеете да призовете едно легендарно. Ще подчертая, че това е прозиволно легендарно, което може да ви затрудни, ако не е много добро чудовището. Бих казал, че ако не се играе в точно определен дек за Inspire, не мисля че тази карта би била използвана много. При по-сериозна промяна на метата в играта и забавяне на дековете, тогава може би ще видим дек с тази карта.

Shaman:

mistcaller

Какво може да кажем за The Mistcaller – това може би е картата, която ще избута шамана отново в един от най-добрите класове в играта. Веднага след изиграването си, тази карта ви дава много по-силни чудовища, дори и някой да влизат под ударите на Big Game Hunter, това не промяна факта, че картата е доста силна, дори и след като се обърне внимание на малко слабия стат от 4/4 за 6 мана. Изкарва част от чудовищата от ефекта на масовите магии, други ги прави недостъпни до ударите на по-слабите чудовища на агресивните декове, правейки размените неблагоприятни за тях и така се променя хода на цялата игра. В комбинация с новите тотеми и Inspire механиката, които ще вдигнат нивото на шамана доста, тази легедарна ще даде и още малко сила на всички тези ходове, и по мое мнение шамана ще стане сила с която ще трябва да се съобразяваме. Не мисля, че това ще се слуучи от ден първи, но определено ще се нареди правилното тесте и правилните карти ще си паснат по местата с течение на времето. От към страна какъв може да е дека за шамана, бих казал че повече мид рейндж ориентиран  без много скъпи карти с изключение на най-играните ще да бъде изборат на по известните играчи, това е лично мнение и очаквам да бъда и опроверган с някой по контрол дек с течение на времето.

След като разгледахме всички легендарни карти, може да се направи извода, че целта на този експанжън е по-дефанзивно ориентирана игра, с повече контрол и по-малко агро. Има карти в тези легендарни, който правят на пух и прах агресивната игра и дават добър контрол на полето, има такива които ще помогнат за затвърждаване на позицията ви в играта. Има и такива, които ще ви помогнат да спечелят играта само с присъствието си. Тази тенденция от гледната точка на човек, който не обича агресивната игра е превъзходна и желана. За да видим много по-интересни идеи, декове и игри, а не само удари по лицето.

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *