HotS
В момента:
Новия HotS patch е live в PTR
Съдържание

Новия HotS patch е live в PTR

от Grumpper12.08.2015

Привет

На 10 август Blizzard пуснаха новия си patch в Public Test Realm и вече можете да тествате предстоящите промени избирайки PTR от region setting-а на HotS таба в Battle.net клиента. Добавени са някои отдавна чакани функционалности. Вижте ги грижливо подредени по секции:

GENERAL

Public Test Realm

  • Item-и от PTR магазина вече могат да се поръчват и с истински пари.

Вече можете да си купувате герои, скинове, маунтове и т.н. от PTR магазина с истински пари (евро, гръцко евро докато още има, лева, левовете в марки….). Ще ви излезе dropdown меню да си изберете за кой регион купувате. Примерно ако играете в Europe си избирате Europe и т.н. , за да може после като влезнат промените от PTR в Live (официално) да може да си ползвате поръчките. Ако изберете Asia и си купите прасето маунт логично няма да го имате после ако играете в Europe… Като цяло трябва да ви засече в кой регион играете по подразбиране и да няма проблеми, но все пак гледайте ги тея работи! (щото пък някой се е втурнал да дава пари и то в PTR, ама бизнеса да върви).

  • Battleground Pool

Засега Blizzard искат интензивно да си тестват новата карта Infernal Shrines и затова поне към момента всички игри, които правите в PTR ще са на нея, освен ако изрично не си направите custom game и си зададете друга.

Infernal Shrines е пусната за тестване в PTR, но няма да можете да играете на нея веднага в деня на пускането на пача live!

Diablo III Rewards

  • Добави Diablo в колекцията си

При логване в Diablo III или Diablo III Reaper of Souls до три седмици след официалното пускане на пача получавате героя Diablo в HotS без пари и си го имате завинаги… Аванта! 🙂

  • Malthael’s Phantom

Със стартирането на 4-ти сезон в Diablo III играчи, които достигнат level 70 със seasonal герой, получават Malthael’s Phantom като маунт в HotS… Аванта! 🙂

  • Portrait Border & Pennant

Diablo III играчи, които достигнат level 12 в HotS ще получат HotS базирани портретна рамка и флаг вимпел за героя си в Diablo. Google превежда pennant като вимпел! 😀 Аванта! 🙂 Аз искам да знам кога ще получа винкел в Diablo III и да ги почвам…

Kill 50 Treasure Goblins!

  • Добавено е ново специално събитие “Kill 50 Treasure Goblins!”

Всеки, който успее да убие 50 treasure goblin-а по време на Eternal Conflict event-a (в момента тече) получава goblin-базиран портрет. Обаче…

Колкото и гоблина да сте убили докато пача е в PTR няма значение. Като пуснат пача live, бройката ще започне от нулата… така че не се напъвайте излишно в PTR-а 🙂

  • New Portrait Rewards

Добавени са нови портрети за награда. Могат да бъдат отключени при достигане на level 10 със следните герои както следва:

Diablo Villain Collection – Diablo, Leoric, The Butcher
Diablo Heroes Collection Series 1 – Nazeebo, Sonya, Valla
Diablo Heroes Collection Series 2 – Johanna, Kharazim
StarCraft Rebels Collection – Kerrigan, Raynor, Tychus
Swarm Evolution Collection – Abathur, Zagara
Night Elf Betrayer Collection – Illidan, Malfurion, Tyrande
Reign of Chaos Collection – Arthas, Jaina, Thrall, Uther
Stormstout Collection – Chen, Li Li
Undercity Collection – Stitches, Sylvanas

Успех ви пожелавам толкова герои да ги добутате до level 10!

NEW BATTLEGROUND

Infernal Shrines

Нова карта с три линии. Има три олтара, които периодично събират сила. Само един олтар капище (да живее българския език) може да събира сила в даден момент (т.е. да бъде активно, а не както при temple-ите дето някои път се включват по два едновременно). Даден отбор може да активира капището 😀 , за да се възползва от събраната сила по следния начин: Активирате и вълни от пазители започват да се появяват и да се бият с вас. Като убиете 30 пазителя на … олтара…… се появява бруталния лилав симпатяга на горната снима (Punisher) и се бие за вас. Ще го наричаме Батка оттук нататък. Батката се появява на линията, съответстваща на олтара, който сте завзели. Преследва противникови герои, които му се изпречат на пътя и може на случаен принцип да се появи с едно от тези три умения (взети от Diablo III де факто и затова ще илюстрирам с снимки от там):

Arcane – Около батката се появяват едни въртящи се около единия си край лъчи енергия и правят много щета на преминаващи през тях клетници.

Frozen – Батката пуска едни кристалчета като от гигантска чаша мастика, които след някакъв момент гърмят и нанасят щета и замразяват за кратко време, който противников герой е бил в областта на гърмене.

Mortar – Батката изстрелва едни огнени бомби и където паднат, гърмят и нанасят щети.

NEW HEROES

Kharazim е добавен и е възможен за игра. Blizzard го таргетират като support и дават кратко описание на уменията му:

Trait

Избира се един от три възможни варианта за trait:

Transcendence – всяка трета базова атака heal-ва, този от близо до вас намиращите се приятелски герои с най-малко кръв.
Iron Fists – всяка трета базова атака прави 100% бонус щета.
Insight – всяка трета базова атака възстановява порция мана.

Базови умения

Radiant Dash (Q) – Скачате до приятелски или противников герой. Ако е противников – директно една баница (basic attack) в главата. Можете да държите до два charge-a. Време на зареждане на charge – 12 секунди.
Breath of Heaven (W) – Heal-вате близо до вас намиращите се приятелски герои и им давате бонус скорост на движение за 3 секунди.
Deadly Reach (E) – Следващата ви базова атака увеличава скоростта и обсега на атака със 100% за 2 секунди.

Ултимати

Seven-Sided Strike (R) – Ставате недосегаем и нанасяте 7 удара в голяма област. Всеки удар прави щета в размер 7% от max health-а на удряния. Приоритизира се героя с най-много наличен health.
Divine Palm (R) – Предпазвате приятелски герой от смърт. Следващия източник на фатален удар спрямо предпазения герой в рамките на 3 секунди е предотвратен, а вместо това го heal-вате солидно.

Това беше най-общо. За NERD ALERT! подробен, епичен, про анализ вижте ТУК.

ART

Някои герои и скинове са получили визуални подобрения.

Герои

Sonya получава танц анимация.

Визуални подобрения за:

Tychus, Master Tychus, всичките му skin variations;
Murky, всички Murky скинове, всичките му skin variations;

Подобрени лицеви анимации за:

Sgt. Hammer;
The Butcher;
Tychus;

Умения

Някои умения на някои герои са получили допълнителна оптимизация. (Евала Blizzard – ясно, конкретно и описателно…. НЕ!)

Следните умения на герои са получили нови икони или допълнителна визуална лаченост 😉 :

Brightwing – Revitalizing Mists (Talent), Spell Block (Talent), Unstable Anomaly (Talent)
Illidan – Sweeping Strike (W), Metamorphosis (R)
Tyrael – Judgment (R), Sanctification (R)

Скинове

Demonic Tyrael скина се връща! (беше not available известен период от време)

Тук Blizzard са написали как видиш ли Tyrael ползвал услугите на най-добрия ковач на Ада и резултата е нова броня, корона рога, меч и т.н. глупости. Абе преработен скин. Важното е че са update-нали изгледа на уменията му, за да съответстват на цялостното SLAYEERRR!!! настроение.

Blood Elf Tyrande също има подобрени изгледи за уменията си спрямо конкретния скин.

War World Sgt. Hammer има подобрен изглед на Napalm Strike умението, за да съответства на скина.

SHOP

Пакети

В магазина вече могат да се пазаруват Dynamic Bundles. Засега обаче не са достъпни през PTR. Повече за тях по-долу, както и ТУК.

Нови

Jade Dragon Kharazim Bundle – Available for a limited time.
Prisoner Tychus Bundle – Available for a limited time.
Conquest Bundle
Domination Bundle

Премахнати

The Nexus Bundle ще бъде премахнат една седмица след официалното пускане на пача. До тогава ще бъде на разположение като Dynamic Bundle.

Герои

Kharazim е добавен за покупка в магазина.

Mounts

Нови

The Treasure Goblin Mount – добавен e за ограничен период от време и то за покупка с in-game gold.
Malthael’s Phantom – за него вече споменахме по-горе. Само за Diablo III играчи със level 70 seasonal hero в season 4!

Премахнати

The Nazeebra Mount  е ексклузивен за Nexus Bundle-а и респективно като него: една седмица след официалното пускане на пача си заминава, а дотогава можете да го поръчате само чрез покупка на въпросния Bundle.

Промени в цените

Криза е! Масоните са виновни! В резултат: Brightwing вече струва 7000 Gold / 8.49 $

Скинове

Нови

Jade Dragon Kharazim
Kharazim Master Skin
Prisoner Tychus

Завърнали се

Demonic Tyrael
Blood Elf Tyrande

SOUND

Добавени са нови тракове заради Infernal Shrines;

Sanctification и Judgement Hero уменията на Tyrael имат нови звукови ефекти

USER INTERFACE

тук като цяло не е много интересно затова по набързо

Dynamic Bundles

Пакети, които съдържат 3 или повече герои вече се наричат динамични и ако решите да си купите даден такъв пакет с да речем 3 героя и имате 1 от тях, цената му ще бъде автоматично редуцирана. За пакети с 2 героя това правило не важи.

In-game UI

Hotbar-овете за умения и таланти получават подобрен изглед.

При надписите с имената на героите вече ще се изписва когато са Polymorphed и Statis.

Разнообразни подобрения за повече яснота при hero status bar-а:

Цвета на health-a при приятелските герои е променен от зелен на жълт.
Shield-вете вече ще са бели а не сини в health bar-a.
По-лесно разпознаване на различните damage и quick healing ефекти в health bar-a.

Game Server Selection

Можете вече да избирате на кой game server искате да играете (от language and region настройките).

Player Reporting

Опцията за REPORT!!!! (League of Legends, здравей, здравей!) е преработена и включва нови категории: Abusive Chat, AFK/Non-Participation и Intentional Feeding.

Ranked Play

Вече няма разделение на Hero и Team League… От Play Screen-a вече има общ бутон: Ranked.

Всички Hero и Team League рангове са нулирани (не и Matchmaking) защото като цяло се въвежда нова ranked система. Вече ще се играят 20 placement мача (League of Legends, здравей, здравей) за да се получи първоначален ранг. Повече информация ТУК!

Максималната големина на party-то при Hero League вече е 4 човека. Логично след като ако са 5 premade си става Team League. 😀 При Team League обаче пада засега възможността да си кръщаваш отбора. А тези дето са дали gold, за да именуват отбор ще си получат gold-а обратно ама не е уточнено точно кога… Като парите в КТБ.

MMR-a на отбора ще е продължи да е различен от този на индивидуалния, но все пак ще е базиран на индивидуалните такива на участниците в отбора.

Versus A.I.

Вече има нива на трудност при игра с ботове: Beginner, Recruit, Adept, Veteran, and Elite. Elite още не е напълно готово и ще се разработва и за в бъдеще.

Ако и вие си пуснете ботове ще са ниво на трудност като на ботовете опоненти.

Като търсите игра с хора и ботове ще се търси според зададеното ниво на трудност и от другите хора… т.е. Няма как да зададеш veteran и да те пусне на beginner. Но ако все пак те пусне с други хора, задали друго ниво на трудност, ботовете срещу които ще играете ще са с различните нива на трудност, зададени от всеки.

DESIGN & GAMEPLAY

Ability Power Gains

Героите с pets и effects, които продължават дългичко (Monstrosity на Abathur или Gargantuan (с Humangoid таланта) на Nazeebo, примерно) ще им се подобряват статистиките с качването на level от страна на героя. Тези pets/effects дето не стоят толкова дълго (Water Elemental-a на Jaina, примерно) си стоят със статистиките от level-a на героя, при който са били призовани.

Bonus Effects from Kills

Таланти и умения, придобиващи бонус ефекти вече ще ги взимат само от убиване на minions и mercenaries, а не и при убиване на neutral mercenaries, map event creatures (паяци, temple guardians) и т.н.

BATTLEGROUNDS

Battlefield of Eternity

При първата битка на Immortal-ите, в момента когато си разменят местата, ангела вече няма да отива задължително на дясно, а демона – задължително на ляво.

Tomb of the Spider Queen

Damage-а и Health-а на призованите паяци ще се вдигат с 50% като изтекат 15 минути от началото на играта, щото Blizzard забелязали как на тая карта игрите се точат дълги като родопска песен. Добър ден!

TALENTS

Тука е само статистиката. Всички процентчета и ченгелчета. Обаче Sarconick ще ви направи един читав анализ на промените, за да си извадите сметка аджеба кое са прецакали и кой е станал OP. И така:


Bolt of the Storm
– Cooldown 70 sec (up from 40);


Cleanse – вече не те прави Unstoppable, а само Relentless (т.е. CC duration down 50%);


Focused Attacks – ефекта с увеличения damage вече е само срещу противникови герои;


Gathering Power
– без повече 5% ability power за старт. Бонуса след hero kill вече е 1 вместо 2%. Като умреш, запазваш половината стакове;


Imposing Presence
– attack speed slow се намаля от 50 на 40%;



Mercenary Lord
– вече е комбиниран талант от Superiority и Mercenary Lord и героите Anub’arak, Arthas, Azmodan, Gazlowe, Nazeebo, Sonya, Stitches, и The Lost Vikings го получават при вдигане на level 4. Таланта вече дословно гласи следното: “Non-Boss Mercenaries near your Hero deal 50% more damage. Reduces damage taken from Minions and Mercenaries by 50%”;


Seasoned Marksman – стаковете получени от герои вече са 3, а не 2. Стакове вече дават само убийства на minions, enemy mercenaries и heroes;


Superiority – премахнат;

HEROES

Както се разбрахме, за по-интересната информация очаквайте статията на Sarconick

FALSTAD

  • Mighty Gust (R)
    • Cooldown decreased from 50 to 40 seconds
    • Slow duration increased from 2 to 5 seconds

JAINA

  • Ring of Frost (R)
    • Cooldown decreased from 100 to 80 seconds
  • Water Elemental (R)
    • No longer deals damage or Chills at the Water Elemental’s spawn location

KAEL’THAS

Spell Shield (Talent) removed
Arcane Barrier (Talent) –

  • Spell Shield (Talent) removed
  • Arcane Barrier (Talent)
    • Shield duration increased from 3 to 6 seconds
  • Verdant Spheres (Trait) (D)
    • Sunfire Enchantment (Talent)
      • Damage increased from 78 (+16 per level) to 85 (+18 per level)
  • Flamestrike (Q)
    • Damage increased from 74 (+20 per level) to 80 (+22 per level)
    • Mana Tap (Talent)
      • Now restores 5% Mana per target killed, rather than a flat amount
    • Ignite (Talent) removed
    • New Talent (Level 16): Fury of the Sunwell
      • Casting Flamestrike will cause a second Flamestrike to be cast 1 second after the first explodes
  • Living Bomb (W)
    • Damage over time increased from 60 (+18 per level) to 60 (+22 per level)
    • Explosion damage increased from 30 (+9 per level) to 30 (+11 per level)
    • Fission Bomb (Talent)
      • Damage bonus reduced from 75% to 30%
      • Now also increases the explosion radius by 30%
    • Pyromaniac (Talent)
      • Cooldown reduction increased from 1 to 2 seconds per tick
    • Backdraft (Talent)
      • Slow amount increased from 40% to 50%
      • Slow duration reduced from 2.5 to 2 seconds
  • Gravity Lapse (E)
    • Range increased by 25%
    • Gravity Throw (Talent) moved from Level 16 to Level 13
  • Pyroblast (R)
    • Range increased by 20%

KERRIGAN

  • Seasoned Marksman (Talent) removed
  • Focused Attack (Talent) removed
  • Searing Attacks (Talent) removed
  • Sprint (Talent) removed
  • Blood for Blood (Talent) removed
  • New Talent (Level 13): Queen’s Rush
    • Activate to increase Movement Speed by 25% for 4 seconds. Hero Takedowns automatically activate this effect.
  • New Talent (Level 16): Essence for Essence
    • Activate to steal 10% of an enemy Hero’s Health, and gain twice that amount as Assimilation Shields
  • Assimilation (Trait)
    • Lingering Essence (Talent)
      • Assimilation Shield duration increased from 12 to 20 seconds
    • New Talent (Level 7): Assimilation Mastery
      • Increases Health and Mana Regneration by 100% while Assimilation Shields are active
  • Ravage (Q)
    • Damage increased from 50 (+20 per level) to 60 (+22 per level)
    • Mana cost decreased from 75 to 50
    • Clean Kill (Talent)
      • Now also increases the damage dealt by Kerrigan’s next Ravage by 20%
    • Adaptation (Talent)
      • Half of Ravage’s Mana cost is now refunded when jumping to an ally
    • Eviscerate (Talent)
      • Range bonus increased from 25% to 40%
  • Impaling Blades (W)
    • Mana cost increased from 60 to 75
  • Primal Grasp (E)
    • Range increased by 20%
    • Mana cost increased from 50 to 60
    • Cooldown increased from 8 to 10 seconds
    • Damage decreased from 50 (+13 per level) to 40 (+10 per level)
    • Sweeping Grasp (Talent) removed
    • Psionic Pulse (Talent)
      • Damage per second increased from 12 (+2.4 per level) to 15 (+3 per level)
    • New Talent (Level 1): Energizing Grasp
      • Refunds 10 Mana per enemy hit, up to a maximum of 60
  • Maelstrom (R)
    • Damage per second increased from 25 (+2.5 per level) to 30 (+3 per level)
    • Cooldown reduced from 120 to 100 seconds
    • Duration reduced from 9 to 7 seconds
  • Ultralisk (R)
    • Cooldown now begins once the Ultralisk is killed
    • Torrasque (Talent)
      • Ultralisk can now be reborn more than once, so long as the egg isn’t destroyed within 8 seconds of the Ultralisk’s death

RAYNOR

  • Basic Attack damage increased from 35 to 40
  • Mercenary Lord (Talent) removed
  • Puttin’ on a Clinic (Talent) moved from Level 13 to Level 7
  • Relentless Leader (Talent) moved from Level 16 to Level 13
  • A Card to Play (Talent)
    • Cooldown reduction per Hero killed increased from 10 to 15 seconds
  • Penetrating Round (Q)
    • Cluster Round (Talent)
      • Damage bonus per target hit increased from 10% to 20%, up to a maximum of 100%
    • Bullseye (Talent)
      • Bonus damage removed
      • Stun duration increased from 1 to 1.5 seconds
  • Inspire (W)
    • No longer places Raynor’s Basic Attack on cooldown
  • Adrenaline Rush (E)
    • Cooldown reduced from 45 to 40 seconds
    • Activated Rush (Talent) removed
    • Fight or Flight (Talent)
      • Now also allows manual activation of Adrenaline Rush
      • No longer removes movement impairing effects, and instead reduces damage taken by 25% for 4 seconds after activating Adrenaline Rush

THRALL

  • Thrall’s Basic Attacks have received improvements in responsiveness, especially when stutter-stepping
  • Thrall’s first Basic Attack after Windfury ends will no longer have an abnormally long weapon period

ABATHUR

  • Volatile Mutation (Talent)
    • Damage increased from 36 (+7 per level) to 50 (+10 per level)
    • Damage radius increased by 20%
  • Locust Strain (Trait)
    • Survival Instincts (Talent)
      • Locust Health bonus increased from 30% to 50%
  • Symbiote (Q)
    • Carapace (E)
      • Regenerative Microbes (Talent)
        • Healing per second increased from 7 (+2 per level) to 9 (+3 per level)
    • Hivemind (Talent)
      • Now searches for a new Hivemind target every second, rather than only on the first cast
      • The secondary Symbiote target’s Stab and Spike Burst deal half their normal damage, and Carapace grants half its normal Shield amount
  • Toxic Nest (W)
    • Cooldown reduced from 12 to 10 seconds
    • Envenomed Nest (Talent)
      • Bonus damage increased from 50% to 75%

AZMODAN

  • Healing Ward (Talent) removed
  • Superiority (Talent) removed
  • First Aid (Talent) removed
  • Storm Shield (Talent) removed
  • Mercenary Lord (Talent) moved from Level 7 to Level 4
  • New Talent (Level 4): Sin’s Grasp
    • Activate to deal 115 (+19 per level) damage over 6 seconds to the target enemy Hero; can be cast while channeling All Shall Burn
    • Minion kills each reduce Sin’s Grasp’s 100 second cooldown by 5 seconds
  • New Talent (Level 7): Gluttonous Ward
    • Activate to place a ward that restores 25% of Azmodan’s maximum Health and Mana over 10 seconds
  • General of Hell (Trait) (D)
    • Bound Minion (Talent) moved from Level 4 to Level 7
    • New Talent (Level 20): Forced Recruitment
      • Reduces General of Hell’s cooldown from 30 to 20 seconds
      • Allows Azmodan to store up to two General of Hell charges
  • Globe of Annihilation (Q)
    • New Talent (Level 13): Hedonism
      • Reduces Globe of Annihilation’s Mana cost from 60 to 30
  • Summon Demon Warrior (W)
    • Demon Warrior damage changed from 20 (+3 per level) per second to 40 (+2 per level) per second
    • Enduring Warriors (Talent) removed
    • Blazing Demons (Talent) removed
    • Army of Hell (Talent)
      • No longer increases maximum Demon charges
      • Now increases Demon Warrior damage by 20%, and reduces Demon Warrior’s Mana cost from 40 to 20
    • Hellforged Armor (Talent)
      • Now also causes Demon Warriors to deal 10 (+1 per level) damage per second to nearby enemies
  • All Shall Burn (E)
    • Spare Nothing (Talent) removed
    • Master of Destruction (Talent) moved from Level 7 to Level 1
      • Now also increases damage against Structures by 25%
    • New Talent (Level 7): Infused Power
      • All Shall Burn gains an additional charge-up level, increasing its damage by 25%

NAZEEBO

  • M.U.L.E. (Talent) removed
  • Clairvoyance (Talent) removed
  • Sprint (Talent) removed
  • Stoneskin (Talent) removed
  • Hardened Focus (Talent) added at level 16
  • Gidbinn (Talent)
    • No longer increases the Plague of Toads explosion radius
    • Zombie Wall and Corpse Spider duration bonuses increased from 25% to 33%
  • New Talent (Level 13): Thing of the Deep
    • Increases the range for all of Nazeebo’s Basic Abilities by 25%
  • Voodoo Ritual (Trait)
    • Blood Ritual (Talent)
      • Health and Mana restoration bonuses increased from 100% to 125%
  • Zombie Wall (W)
    • Fresh Corpses (Talent)
      • No longer increases Zombie damage
      • Now permanently reduces Zombie Wall’s cooldown by 4 seconds
    • Dead Rush (Talent)
      • Now also increases Zombie damage by 50%
  • Plague of Toads (E)
    • Toads of Hugeness (Talent)
      • Now also increases Toad explosion radius by 20% each time they hop
    • New Talent (Level 7): Toad Affinity
      • Each enemy hit by Plague of Toads restores 5 Mana and reduces its cooldown by 1 second
  • Gargantuan (R)
    • Gargantuan Stomp (R)
      • Animation duration reduced from 1 to 0.5 seconds
      • Hovering the cursor over Gargantuan Stomp on the Ability Hotbar will now display a range indicator
  • Ravenous Spirit (R)
    • Damage changed from 30 (+8 per level) to 25 (+9 per level)
    • Damage radius increased by approximately 22%

SGT. HAMMER

  • Health increased from 720 (+140 per level) to 740 (+150 per level)
  • Artillery (Trait)
    • Damage bonus against distant targets increased from 20% to 30%
  • Siege Mode (E)
    • Cooldown decreased from 5 to 2 seconds
    • Mana cost reduced from 40 to 20

SYLVANAS

  • Mercenary Lord (Talent) removed

BRIGHTWING

  • Soothing Mist (Trait)
    • Healing increased from 25 (+7.5 per level) to 30 (+9 per level)

MALFURION

  • Regrowth (Q)
    • Rampant Growth (Talent)
      • Initial Heal bonus increased from 20% to 50%

REHGAR

  • Bloodlust (R)
    • Cooldown decreased from 120 to 90 seconds

TASSADAR

  • Spell Shield (Talent) removed
  • Oracle (Trait) (D)
    • Cooldown increased from 30 to 40 seconds
    • Mental Acuity (Talent)
      • Cooldown reduction increased from 15 to 20 seconds
  • Plasma Shield (Q)
    • Mana Cost decreased from 60 to 50
    • Minion Bulwark (Talent) removed
    • Reinforce Structure (Talent) moved from Level 4 to Level 1
  • Psi-Storm (W)
    • Mana Cost decreased from 65 to 50
    • Psi-Infusion (Talent)
      • Mana returned per target hit reduced from 7 to 5

CHEN

  • Flying Kick (Q)
    • Flying Kick is now much more accurate and will hit enemies much more consistently.

LEORIC

  • Undying (Trait)
    • Many of Leoric’s healing effects during Undying are now half as effective
    • Reanimation (Talent)
      • Health regeneration during Undying decreased from 1.5 to 0.75 Health per second
    • Ossein Renewal (Talent)
      • Heal amount during Undying reduced from 20% to 10% of Leoric’s maximum Health
    • Ghastly Swing (Q)
      • Consume Vitality (Talent)
        • Healing reduced during Undying from 2% to 1% of Leroic’s maximum Health per target hit, capping at 5%
    • Drain Essence (W)
      • Now restores up to 12.5% of Leroic’s maximum Health during Undying, rather than a flat amount (was approximately 10%)
      • Willing Vessel (Talent)
        • Now also increases Drain Essence’s healing to 15% during Undying
  • Skeletal Swing (Q)
    • No longer deals 100% increased damage to structures

SONYA

  • Health increased from 930 (+210 per level) to 950 (+220 per level)
  • Fury (Trait)
    • Shot of Fury (Talent)
      • No longer dismounts Sonya on activation
  • Whirlwind (E)
    • Healing reduced from 25% to 20% of damage dealt
    • Healing for damage dealt to Heroes has increased from double to triple
    • Life Funnel (Talent)
      • ​Healing bonus decreased from +10% to +5% of damage dealt

TYRAEL

  • El’Druin’s Might (Q)
    • After throwing El’Druin, a timer bar will now display on screen to indicate how much time remains before El’Druin’s Might expires
    • New Talent (Level 1): Horadric Reforging
      • Reduces the cooldown for El’Druin’s Might by 3 seconds if it hits an enemy
  • Sanctification (R)
    • No longer requires Tyrael to channel the Ability. All Heroes, including Tyrael, will be invulnerable while within Sanctification’s area of effect
    • Now has a 0.5 second cast time
    • Cooldown increased from 50 to 70 seconds
    • Area of effect radius reduced by approximately 53%
  • Judgment (R)
    • Casting time increased from 0.5 to 0.75 seconds
    • Judgment’s target is now briefly revealed upon casting
    • New art has been added that will better notify the target of an incoming Judgment
    • The distance that an enemy targeted by Judgment must travel beyond the Ability’s maximum cast range in order to interrupt it has been increased by 66%

BUG FIXES

Никой нормален човек не го интересуват bug fixes!

image sources: diablowiki, HeroesNexusHotS
i
nfo: HotS

Какво мислиш?
РЕЗКО
91%
GG WP
0%
Meh...
0%
Ех, майко!
0%
Не.
0%
RIP
9%
За автора
Grumpper
Не ме интересува, че аз не мога да играя! Дразни ме, че ти не можеш! :D Oчаквайте предимно това: мрънкане и хейт! И малко информация от време на време...