CS:GO
В момента:
Разкрито е всичко около зимния ъпдейт на CS:GO
Съдържание

Разкрито е всичко около зимния ъпдейт на CS:GO

от Myth16.12.2015

Рано тази сутрин бе разкрито всичко около зимния ъпдейт на CS:GO. Valve обявиха защо са направени промените в някои от оръжията, какви са им били целите и какво ще се случва занапред.

Както всички знаем, Зимният ъпдейт на Counter-Strike: Global Offensive пристигна с огромно количество промени и нововъведения. Бе вкарано ново оръжие, както и повторение на убийството, в определени модове на играта. Новото оръжие се оказа по-силно, отколкото самите разработчици са очаквали, за това се наложи почти моментален “нърф” на новия пистолет, R8 Revolver.

Въпросният зимен ъпдейт се оказа най-критикуваният ъпдейт на играта до сега, което само по себе си говори много. Както споменах, почти моментално беше направен нърф на Револвера, но в зимния ъпдейт бяха направени промени по много от оръжията. Всички пистолети бяха направени по-неточни, когато вървите и стреляте, а най-използваните автоматични оръжия (AK-47; M4A4 и M4A1-S) също бяха засегнати от новия ъпдейт.

Голяма част от CS:GO обществото предпочиташе (и все още предпочита, по данни от Valve) да “spray”-ва, вместо да стреля, чрез така наречения стил “tap”-ване или “burst”-ване. Каква е разликата в стиловете на играчите, които спрейват и които tap-ват/burst-ват? “Спрейърите” са склонни да изпразнят цял пълнител както на близки разстояния, така и на далечни, защото разчитат изцяло на своя спрей контрол. Най-изявените примери за такива играчи от професионалната сцена са friberg (наричан в миналото и sprayberg, заради изумителните му умения да контролира спрея на AK-47 и M4A4) и shroud (считан за един от най-добрите спрейъри в Северна Америка). Другият вид играчи, разчитащи на tap и/или burst, без особено значение от дистанцията, са известни с това, че изстрелват по един патрон, ако опонентът им е на голямо разстояние или правят burst-ове от по 2 или 3 патрона, ако опонентът им е на средна дистанция. Най-изявеният пример за играч от световната сцена, разчитащ на tap, е ScreaM – играчът с най-висок процент на убийства с headshot-и. Със зимния ъпдейт се целеше да бъде намален броят на “спрейърите” и да бъде увеличен броят на играчите, използващи стила на игра на белгийския професионалист. Това не само че не бе постигнато, а дори и бяха постигнати обратните резултати. Как? Правейки дадено оръжие по-трудно за овладяване след спрей, то става по-трудно за овладяване и след tap/burst. По този начин задачата на играчите, които разчитат предимно на своята точност, бе направена още по-трудна, защото след burst стрелбата беше много по-трудно да направиш втори бърст или да опиташ да направиш one tap, отколкото беше преди.

Поради тази причина Valve решиха да направят нещото, на което се надяваше по-голямата част CS:GO обществото. На пистолетите и засегнатите автоматични оръжия, в зимния ъпдейт, им беше върнат старият облик, с който бяха свикнали играчите, тоест – пистолетите вече са толкова точни, когато вървите и стреляте, колкото бяха и преди зимния ъпдейт. Това ще позволи на играчите да се върнат към стария си стил на игра, който са използвали в pistol рундовете.

Ето какви са и всичките промени, настъпили след ъпдейта:

[Gameplay]

  • Премахнати са промените по пистолетите и AK-47, M4A4 и M4A1-S

[MISC]

  • Другите играчи вече могат да чуват звука от спусъка на R8 Revolver, точно преди пистолета да стреля;
  • Димните облаци от smoke гранатите, хвърлени до горяща площ на картата, ще покриват земята пълноценно и вече няма да се носят над въпросната площ;
  • Molotov/Incendiary гранатите, погасени частично от smoke граната, няма да нанасят нараняване на играчите, намиращите се с smoke-a. (Поправен бъг, при който пламъците под smoke-a правеха нараняване на играч, намиращ се вътре в димните облаци);
  • Пламъците от Molotov/Incendiary гранати вече няма да се разрастват под димните облаци на хвърлена smoke граната до тях. Вместо това ще се разрастват по краищата на димните облаци;
  • Поправено завъртане на камерата до 360 градуса, в Killer Replay-a;
  • Поправени са случаите, в които се е изписвала грешна цена на предметите.

Въпреки връщането на пистолетите и автоматичните оръжия към предишния им вид, Valve смятат, че има смисъл да се търси по-добро балансиране на пистолетите и други начини за използване на автоматичните оръжия, които да искат повече умения с даденото оръжие. Valve не изключват нови промени по пистолетите и споменатите оръжия занапред.

Източници на информация: hltv.org; blog.counter-strike.net
Източник на картинка: global-offensive.com

Какво мислиш?
РЕЗКО
39%
GG WP
50%
Meh...
0%
Ех, майко!
11%
Не.
0%
RIP
0%
За автора
Myth