Турнири
В момента:
[CS:GO] Let’s Play Spring – Втора квалификация
Съдържание

[CS:GO] Let’s Play Spring – Втора квалификация

от Мiffzy30.01.2016
Квалификация втора, която ще се играе на 6 февруари. Записване на: http://bit.ly/20dZ9rG

Форматът е Best of 1. Схемата е директна елиминация – отпадате след една загуба. Първите два отбора се класират за LAN финалите в Joy Station на 20 и 21 февруари.

Като бонус, първите два отбора получават и FACEIT точки:

1 място – 3,000 точки

2 място – 2,000 точки

Информация:

– Първите два отбора от тази квалификация (Квалификация 1) и от следващата (Квалификация 2) се класират за участие на финалите на живо по време на Let’s Play. Spring на 20 и 21 февруари.
– Турнирът е безплатен и отворен за абсолютно всички без ограничения за възраст, националност, пол и т.н. на територията на България. Имайте предвид, че записвайки се за турнира не само се съгласявате с неговите правила, но и потвърждавате, че ще можете да присъствате (ако се класирате) на финалите, които ще се състоят на 20 и 21 февруари в София, България в Joy Station.

Молим всички участници да се запознаят с правилата за турнира, които можете да откриете по-долу или да използвате менюто за навигация вляво.

Обиди, насочени към играчи или администратори няма да бъдат толерирани и ще резултират в дисквалификация от турнира.

Ограничения:

Като официални партнори на ESL, ESWC, Twitch и българска организация, целяща да развива eSporta в България и да работи върху добрия имидж на гейминга у нас се присъединяваме към NEXT TV със следното:

Забраняваме на лица и отбори, които с постъпките си и неспортсменското си поведения развалят имиджа на българската гейминг сцена.

Играчи с VAC бан минало няма да бъдат допускани до турнира.
Ако има отбор, който играе с играч, за който се знае че е бил VAC баннат директно получава дисквалификация.

Награди:

1-во място: 1500лв

2-ро място: 500лв

Можете да се регистрирате тук: http://bit.ly/20dZ9rG

Ако се чудите как се случва регистрацията, Myth подготви следните видеа за вас:

Как да се регистрираме във FACEIT? 

Как да създадем отбор във FACEIT?

Правила:

Записвайки се за Let’s Play Spring се съгласявате с условията на турнира и на FACEIT.

*** Пълен правилник на FACEIT ***

faceit_logo

1 – Региони

2 – Структура на турнира

2.1 – Формат на турнира

3 – Настройки на играта

3.1 – Версия на играта

3.2 – Настройки на играчите

3.3 – Настройки на сървъра

4 – Процедури

4.1.1 – Чекиране за турнира

4.1.2 – Преди началото на срещата

4.1.3 – Избор на карти

4.2 – Play бутон / Ip нотификация

4.3 – Загрявка/Начало на срещата

4.4 – По време на играта

4.4.1 – Комуникация

4.4.2 – Прекъсване на среща

4.4.3 – POV Demo

4.4.4 – Пауза

5.5 – След края на играта

5 – Правила и нарушения

5.1 – Забранени действия в играта

5.2 – Санкции

6 – Други

6.1 – Anti-cheat

6.2 – GOTV Demo

6.3 – Заместници

6.4 – Именуване на отборите

6.5 – Име и снимка в играта

1. Региони

Играчи от NA не могат да участват в EU, SEA, SA и OCE купи.

Играчи от EU не могат да участват в NA, SEA, SA и OCE купи.

Играчи от SEA не могат да участват в EU, NA, SA и OCE купи.

Играчи от SA не могат да участват в EU, NA, SEA и OCE купи.

Играчи от OCE не могат да участват в EU, NA, SEA и SA купи.

Ако бъде установено, че играте от различен регион ще бъдете дисквалифицирани от турнира.

2. Структура на турнира

2.1 – Формат на турнира:

Всички игри ще са във формат Best of 1.

Всички игри имат включен overtime (допълнително време) и ще използват настройките на  MR5 16k.

Турнирът е с единична елиминация (т.е. при загубен мач отпадате от турнира)

3
. Настройки на играта

3.1 – Версия на играта

Всички срещи ще бъдат изиграни във FACEIT и ще използват последната версия на CS:GO. Ако играта ви не най-нова версия няма да имате възможност да се свържете със сървъра за игра. Молим ви да си ъпдедйтнете играта до последна версия, за да не бъдете дисквалифицирани от турнира.

3.2 – Настройки на играчите

Външни инструменти или софтуер за промяна на настройките в играта не са позволени във FACEIT маочве.

Препоръчителни настройки:

cl_interp 0

cl_interp_ratio 1

rate 128000

cl_cmdrate 128

cl_updaterate 128

cl_allowdownload 1

cl_downloadfilter 0

ds_get_newest_subscribed_files

voice_enable 1

3.3 – Настройки на сървъра

Всички мачове ще бъдат играни на сървърите на FACEIT.

Настройките са следните:

mp_startmoney 800

mp_roundtime 1.75

mp_freezetime 15

mp_maxrounds 30

mp_c4timer 35

sv_pausable 1

ammo_grenade_limit_default 1

ammo_grenade_limit_flashbang 2

ammo_grenade_limit_total 4

Настройки за overtime (допълнително време):

mp_maxrounds 5

mp_startmoney 16000

4. Процедури

4.1.1 – Чекиране за турнира

Само капитаните могат да чекират своите отбори за среща. Ако някой от другите играчи се опитва да чекира отбора – то опитът ще бъде неуспешен и рискувате да загубите мястото си в турнира.

4.1.2 – Преди началото на срещата

Имате общо 15 минути, за да гласувате. Ако пресрочите времето ще бъдете дисквалифицирани от турнира.

4.1.3 – Избор на карти

de_dust2

de_mirage

de_train

de_inferno

de_overpass

de_cobble

de_cache

4.2 – Play бутон / Ip нотификация

Веднага щом се появи PLAY бутона имате 15 минути да влезете в сървъра.

Можете да се свържете към сървъра или натискайки бутона PLAY или копирайки “connect serverip” командата в конзолата на играта.

4.3 – Загрявка/Начало на срещата

И двата капитана трябва да напишат “!ready”, за да се стартира срещата.

Имате 15 минути, в които да използвате командата. Ако ги надвишите – мачът ще бъде прекратен и отборът с най-много активни играчи продължава напред. Ако и двата отбора имат еднакъв брой активни играчи, то тогава отборът с по-високо ELO преминава напред в турнира.

Щом стартирате започва рунда с ножове (knife round). Щом рунда приключи, капитанът на оцелелият отбор трябва да избере страна с командите “!stay” или ”!switch”.

Ако капитанът не избере страна в рамките на 1 минута, то тогава сървърът автоматично ще избере произволна страна.

Ако имате съотборник, който е AFK, то играта 4 срещу 5 е разрешена, стига капитанът на отбора да напише командата !ready преди изтичането на 15-те минути от загрявката.

4.4 – По време на играта

4.4.1 – Комуникация

Цялата комуникация с администраторите на турнира през FACEIT се случва на Английски език.

Ако изпитвате затруднение, можете да ни пишете на facebook страницата или на мейл: support@gplaytv.bg

4.4.2 – Прекъсване на среща

Ако един мач е прекъснат поради външни обстоятелства (спиране на играта, спиране на сървъра, спиране на интернет и т.н.) FACEIT администраторите ще решат дали да върнат играта с 1 рунд назад преди появяването на проблема, за да може и двата отбора да имат равен шанс.

4.4.3 – POV Demo

Играчите са задължени да запишат свое in-game demo. Ако играчът излезе от играта поради каквато и да е причина и се върне отново – трябва да продължи записа с ново демо с ново име.

Внимание! При незаписано Demo можете да бъдете дисквалифицирани от турнира.

За да запишете демото, моля напишете в конзолата на играта: record NAME

Като NAME го замествате с каквото наименуване пожелаете (например record IGRAEDNO)

Demo-то трябва да съдържа всички изиграни рундове от вас. Трябва да имате запис от рунд 1 (pistol round) до последния и финален рунд, за да може Demo-то да се зачете за пълно.

Играчите могат да оспорват резултата от играта при съмнения за хак. Това се прави след като се свържете с FACEIT администратор и поискате Demo-то от тях.

Само капитана на отбора може да поиска Demo и трябва да го поискат до 5 минути след приключването на срещата.

Само загубилият отбор има право да поиска Demo и то не може да бъде поискано преди приключването на срещата. Губещият отбор може да поиска само 2 Demo-та.

Демото от последния рунд трябва да бъде поискано преди приключването на мача, но не и преди първото полувреме да бъде изиграно. Моля, използвайте командата !pause , за да паузирате играта и капитанът на отбора да се свърже с администраторите на FACEIT. Тогава можете да поискате Demo-та по време на паузата и ще бъдат качени щом мачът приключи.

Ако Demo-то от заподозрения играч за хак е подозрително, то тогава екип от FACEIT ще разгледа случая.

4.4.4 – Пауза

Отборът ви може да паузира играта в края на даден рунд или по време на „freeze” времето, за да може даден играч да се върне, ако има спиране на интернет, компютър или други външни причини. Отборът не може да паузира играта по време на самия рунд, освен ако няма разрешение от FACEIT администратор.

Максималното време за пауза е 15 минути и веднага щом отброяването на времето приключи няма да можете да паузирате и ще трябва да продължите с играта си.

4.5 – След края на играта

Когато мачът приключи резултатът автоматично се отразява в сайта на FACEIT и печелившият отбор продължава напред в турнира.

5. Правила и нарушения

5.1 – Забранени действия в играта

Следните действия са строго забранени по време на игра и могат да резултират във временен бан на регистрацията ви:

Каквато и да е форма на външни скриптове е забранена.

Използвайки бъгове, които сменят принципа на играта (например spawn бъгове) е забранено.

Движение през стени, подове и покриви е строго забранено. Това включва и skywalking.

Слагането на бомба по такъв начин, че да не може да бъде обезвредена. Това не включва такива места, за които са нужни няколко човека за обезвреждане.

Буустването с помощта на съотборници е разрешено. Изключение правят местата, където текстурите, стените, таваните и подовете стават прозрачни или проницаеми.

– “Flash бъгове” са забранени.

– “Map swimming” или “Floating” е забранено.

– “Pixelwalking” е забранено (стоенето на невидими краища на картата).

– Използването на 16 битови графики.

– HE/Flash/smoke скрипт за хвърляне.

Забранен е и всеки софтуер, който не е разрешен от VALVE и който може да ви даде нечестна преднина или отбор.

5.2 – Санкции

Играчът може да получи бан, ако наруши следното:

Да откаже да следва инструкциите на FACEIT администратор.

Да обижда чрез думи или действия други играчи или FACEIT администратори.

Да проявява неспортсменско отношение.

Тролене, константно оплакване.

Подвеждане или лъжене на FACEIT администратори.

6. Други

6.1 – Anti-cheat

Всички FACEIT сървъри имат своя Anti-Cheat система.

Ако бъдете засечени от Anti-Cheat системата ще бъдете изхвърлени от играта и акаунтът ви ще получи бан. Отборът дадения играч ще бъде дисквалифициран от турнира.

6.2 – GOTV Demo

Сървърите на FACEIT ще записват всички срещи. Тези Demo-та ще са във вашата страница със статистики под формата на GOTV Demo.

6.3 – Заместници

Заместници не са разрешени на FACEIT турнири, освен ако не е изрично подчертано, че може.

6.4 – Именуване на отборите

Моля да попълвате името на отбора ви внимателно. Имената или снимките на отбора не трябва да съдържат обидни елементи или символи. Ако срещнете играч или отбор, които нарушават това правило, моля да се свържете с FACEIT администратор, като изпратите и доказателство (screenshot или запис), за да може да се предприеме действие срещу нарушителя. Капитаните на отбори, които нарушават това правило ще получат бан от FACEIT.

6.5 – Име и снимка в играта

Името (nickname) и снимката ви в играта (avatar) не трябва да съдържат обидни елементи. Ако срещнете играч или отбор, които нарушават това правило, моля да се свържете с FACEIT администратор, като изпратите и доказателство (screenshot или запис), за да може да се предприеме действие срещу нарушителя.

 

Какво мислиш?
РЕЗКО
80%
GG WP
0%
Meh...
0%
Ех, майко!
0%
Не.
0%
RIP
20%
За автора
Мiffzy
Аз си мисля за ракия и салата и за тебе.