В Центъра на Арената – Midrange Paladin
Тази седмица в центъра на арената ще разгледаме, Midrange Paladin, един дек, който след пускането на LoE отново набра популярност и има доста добри показатели, всичко това благодарение на малките промени, който оказа новия adventure върху класа.
Като за начало може да вметнем, че версиите на дека биват различни и така наречените tech карти се избират по собствен вкус и в зависимост от това какво срещате по време на играта си в ladder-a.
С какво този дек, може да ви даде предимство? Zombie Chow, Shielded Minibot, Muster for Battle са много добри карти за началната фаза на игрите ви. С тяхна помощ може лесно да спрете и агротата от това да ви натупат, тъй като те успешно могат да се борят за предимство на полето, което да използвате за да не загубите много точки живот и да ви позволи по-лесно преминаване в по-късната фаза. Там основно бих подчертал наличието на Piloted Shredder и Keeper of Uldaman. Първия е най-добрата 4 мана карта, като чудовище, докато втората карта, лично според мен дава добро предимство в двете насоки – атака и защита. Защото може да намали статистиките на чудовище на противника и да вдигне такава на ваше. Това работи много добре в комбинация както с Muster for battle, така и с Justicar Trueheart. Тези карти се вързват много добре и с Quartermaster, за още по-солидно присъствие на полето.
Дека няма експлозивността на други в играта, но контрола е силата с която се работи тук. Карти като Aldor Peacekeeper, Big Game Hunter, Equality, Consecration, Sludge Belcher и Tirion Fordring ще ви помогнат много в тази насока. Спирайки нежеланите атаки и малките дразнещи агро човечета по полето. След установения контрол на полето, единственото нещо което ви остава е да го запазите и да убиете противника по един много приятен за вас начин и много болезнен за него.
Силни и слаби страни на дека:
Дека изпитва слабост срещу: Control Priest, Freeze Mage, Oil Rogue, Malylock, Aggro Shaman.
Силните му битка са – Aggro Druid, Secret Paladin, Dragon Priest, Control warrior, Reno Lock.
Срещу останалите по-известни декове срещите са повече 50/50, като всеки има своите шансове.