Wolfenstein: Youngblood няма да има Ray Tracing
По време на Computex, Bethesda Softworks и NVIDIA обявиха, че Wolfenstein: Youngblood ще поддържа RTX за PC версията си (чрез NVIDIA VKRay Vulkan API разширението). Но не споделиха кои ефекти ще бъдат подобрени чрез Ray Tracing-a и сега, четири дни преди пускането на играта, най-накрая разбираме защо.

В интервю за GamesBeat, изпълнителният продуцент Jerk Gustafsson от MachineGames разкри, че RTX функцията няма да бъде достъпна при излизането на Wolfenstein: Youngblood, тъй като инженерите на NVIDIA все още работят по нея.
Не е ясно дали Nvidia Adaptive Shading (NAS), друга функция, която беше потвърдена по време на Computex, ще бъде достъпна при старта на играта. Изглежда вероятно, като се има предвид, че NAS вече беше въведена в Wolfenstein II: The New Colossus миналата година чрез ъпдейт.

MachineGames съвместно разработват Wolfenstein: Youngblood с Arkane Lyon, което води до новият тип нелинейни нива в играта , подобно на тези в Dishonored франчайза на Arkane. Играта разполага и с опционален CO-OP режим на кампанията , така че да можете да изживеете историята , и с някой приятел.
Източник: wccftech.com