Възможно е технологията AMD FidelityFX Super Resolution да се появи в Xbox Series X и S

В кратко изявление пред IGN от Microsoft потвърдиха, че виждат потенциала на AMD FidelityFX Super Resolution.
Говорителят на компанията не потвърди дали XBOX Series X | S в крайна сметка ще поддържа технологията, но като се има предвид, че те се основават на архитектурата AMD RDNA2, това не би трябвало да е сложна задача.
„В Xbox сме развълнувани от потенциала на технологията FidelityFX Super Resolution на AMD като друг чудесен метод за разработчиците да увеличат броя на кадрите и разделителната способност. Скоро ще имаме да споделим повече за това ”,
- говорител на Microsoft пред IGN.
Microsoft вече е внедрила AMD FidelityFX технологии в своите комплекти за разработка. Това означава, че разработчиците на игри имат по-лесен достъп до AMD FX и внедряването в игри сега е много по-лесно. Функцията Super Resolution, която беше обявена миналата седмица по време на Computex, ще се присъедини към инструментариума FidelityFX, което означава, че тя също трябва да бъде достъпна за споменатите разработчици на игри при стартирането.
AMD потвърди, че ще има повече за споделяне относно FSR на 22 юни, но към този момент не е ясно дали компанията ще има отделно събитие за пресата, пряко предаване или просто ще разпространи презентация с всички подробности. Тепърва ще научим какъв е списъкът на игрите, поддържащи технологията. Засега знаем само, че Godfall ще го поддържа, което беше представено на Computex с Radeon RX 6800XT и GeForce GTX 1060 графична карта, като и двете ползват FSR .
Изявлението на Microsoft дава на всички надежда, че FSR наистина ще се превърне в отворен стандарт, който ще се използва широко от разработчиците на игри. Струва си да се отбележи, че дори Raja Koduri от Intel е проявил интерес към FSR, който може да бъде приет от базираното на Xe-HPG семейство графични процесори DG2, ако се окаже достойна алтернатива на NVIDIA DLSS. Това би било огромна печалба за AMD.
източник:videocardz.com