Технологията AMD FidelityFX Super Resolution (FSR) ще бъде достъпна от 22-ри юни, за Radeon и GeForce GPU-та
AMD демонстрира своята технология за супер разделителна способност в Godfall, игра, която вече силно зависи от технологията на AMD.
FSR ще бъде официално поддържан от всички графични карти Radeon RX, включително RX Vega, RX 500, RX 5000 и RX 6000 серии. Всъщност AMD ще даде възможност за поддръжка на FSR дори на APU-та на Ryzen и дори на продукти на конкуренти.
FidelityFX Super Resolution е техника за пространствено увеличаване, която генерира изображение със „супер разделителна способност“ от всеки входен кадър. С други думи, той не разчита на буфери или вектори на движение. Нито се изисква преправяне по игра.
AMD FSR ще работи по различни настройки на производителността, което е подобен подход на NVIDIA DLSS, основната конкуренция за FSR. В Godfall FSR може да увеличи производителността до следните нива:
Това означава, че графичната карта, работеща в режим на fsr Performance, ще бъде с 300% по-бърза при 4K резолюция. Разбира се, това е незначителен пример и други игри вероятно ще видят други резултати. AMD дори представи FSR, работещ върху графична карта GeForce GTX 1060, осигурявайки до 41% подобрение на производителността. Като цяло потребителите трябва да очакват до 2 пъти подобрение в избрани заглавия при 4K.
Това беше само тийз за предстоящата технология. AMD ще разкрие повече подробности на 22-ри юни, което се очаква да бъде датата на стартиране. Междувременно AMD се обърна към общността с въпроса кои игри трябва да получат FSR поддръжка първо.
източник:videocardz.com