NVIDIA добавят DLSS към Call Of Duty: Warzone
NVIDIA DLSS нарасна доста бързо през последните няколко месеца. Едва наскоро компанията обяви, че DLSS ще бъде достъпна като приставка за всички разработчици на Unreal Engine 4, както и потвърждавайки, че ще бъде достъпна с Unity 2021.2.
NVIDIA DLSS (Deep Learning Super Sampling) е технология, която изкуствено увеличава разделителната способност, използвайки ядра на NVIDIA Tensor (алгоритъм за машинно обучение). Тази технология е достъпна само за графични карти GeForce RTX (Turing и Ampere). Някои игри виждат огромен тласък на производителността, докато други виждат липсата на изпълнение. Подобрението на производителността зависи от това кое поколение ядра на Tensor се използва и по-важното от това колко са на самата графична карта.
Актуализацията на DLSS за Warzone пристига повече от година след пускането на играта (10 март 2020 г.). NVIDIA твърди, че потребителите трябва да очакват до 70% подобрение на производителността. Числото, идващо от NVIDIA, разбира се е малко пресилено, но подобрението със сигурност е налице. Някои потребители съобщават, че DLSS добавя видими артефакти, така че определено има място за подобрения.
Освен това актуализацията DLSS се добавя към други CoD игри. Технологията вече ще бъде достъпна за кампанията на Modern Warfare и Blacks Ops Cold War Zombies. NVIDIA обаче не споделя прогнози за подобряване на производителността в тези игри.
източник:videocardz.com