Cyberpunk 2077 най-накрая получава NVIDIA DLSS3 поддръжка
NVIDIA DLSS 3 с технологията за генериране на кадри вече е достъпна в Cyberpunk 2077.
Отне близо 3 месеца на CD Projekt и NVIDIA да активират DLSS3 в Cyberpunk 2077. Играта най-накрая получи ъпдейта, който добавя технологията за мащабиране.
6GB ъпдейт беше пуснат на поддържани PC платформи и геймърите вече могат да активират DLSS3, стига да използват RTX 4090, 4080 или 4070 Ti GPU. DLSS3 използва технология за генериране на кадри, която се поддържа само от Ada Architecture на NVIDIA.
Повечето рецензенти на RTX 4090 използваха предварителна версия на играта, за да покажат предимствата на DLSS3 в такова взискателно заглавие. Вероятно обаче никой не е очаквал, че ще отнеме толкова време, докато технологията бъде добавена в играта.
Наскоро NVIDIA обяви поддръжка на DLSS3 за 6 нови игри, които всички ще бъдат актуализирани през следващите няколко седмици: Dying Light 2 Stay Human, HITMAN 3, Dakar Desert Rally, Deliver Us Mars, Marvel’s Midnight Suns и PERISH. Освен това NVIDIA потвърждава, че DLSS3 ще бъде добавен и към игри като Atomic Heart, ILL SPACE, THRONE AND LIBERTY, The Day Before, Tower of Fantasy, Warhaven и Witchfire.
Общо NVIDIA има 50 игри и приложения, за които е потвърдено, че ще поддържат DLSS3 в даден момент и над 250 игри с поддръжка на DLSS2. Активирането на DLSS3 обаче определено е по-бавно, отколкото мнозина биха очаквали, а Cyberpunk 2077 е добър пример за това колко сложно може да бъде.
Само имайте предвид, че софтуерният екип на NVIDIA потвърждава, че играта може да не стартира след актуализацията. Това може да е резултат от инсталирани модификации, така че не забравяйте да ги деактивирате предварително.
източник:videocardz.com
PetkoTolev
Фпс-са с DLSS 3 и FrameGeneration вече е х2