Epic Games и Riot Games разкриват бъдещи планове на Unreal Fest
Тази седмица Epic Games стартира събитието Unreal Fest в Сиатъл с ключова презентация, която разкри интересни детайли за бъдещите маркетингови и издателски стратегии на компанията. По време на същото събитие, изпълнителният продуцент на Riot Games, Анна Донлън, загатна за нови “игрови преживявания” в “света на Valorant.”
Докато Донлън остана умишлено неясна относно новите проекти, свързани с Valorant, тя сподели повече информация за предстоящото обновление на Valorant до Unreal Engine 5. Основната причина за тази стъпка са ограниченията на настоящата версия Unreal Engine 4.27, която използва играта. Обаче промяната в новия енджин няма веднага да повлияе на производителността, усещането или визията на играта.

Все още не е ясно какво точно подготвя екипът на Valorant, но ако се съди по успеха на спин-оф игрите на Riot Games като Legends of Runeterra и League of Legends: Wild Rift, можем да очакваме добър прием, дори от играчи, които не са запознати с Valorant.
Донлън също така подчерта, че основният приоритет на Valorant ще остане оптимизацията за играчи с по-слаби компютри, което е важно за запазване на високите кадри в секунда при бърз геймплей. Това е критично за конкурентни игри като Valorant, особено когато игрите преминават към нови енджини като Unreal Engine 5.

В допълнение, Epic Games разкри нови функции в предстоящия ъпдейт Unreal Engine 5.5, включително нова система за динамично осветление, наречена MegaLights, както и нови инструменти за анимация и рендериране, които ще намалят зависимостта от външни програми.