Marvel Rivals излиза за PS5 с впечатляващи графични и технически подобрения
Новият PvP шутър Marvel Rivals ще дебютира на PlayStation 5 в края на тази седмица, в петък, на 6 декември, и Sony разкри ключови технически детайли за играта. На стандартния PS5 Marvel Rivals ще работи с 1440p резолюция при стабилни 60 кадъра в секунда (FPS), използвайки UE5 Lumen Global Illumination и технологията Chaos Destruction за динамично разрушение на околната среда. За по-висока производителност, играчите ще могат да активират режим High Frame Rate, който ще осигурява 120 FPS, макар и с вероятно по-ниска резолюция и графични настройки.
На PS5 Pro играта ще се възползва от допълнителната мощност на конзолата, предлагайки 4K резолюция при 60 FPS в Pro Mode, както и High Frame Rate Mode за 120 FPS, който обещава по-висока резолюция и по-добри графични детайли в сравнение със стандартния PS5. Освен това, PS5 Pro добавя Lumen Reflections – нова форма на ray tracing, която подобрява отраженията върху различни повърхности, като вода, стъкло и метал, както и осветлението в интериорни и екстериорни сцени.
Допълнително, играчите на PS5 и PS5 Pro ще получат ексклузивен достъп до две специални скина – VEN#M за Peni Parker и Scarlet Spider за Spider-Man, които могат да бъдат закупени в играта или получени като част от PlayStation Plus.
Marvel Rivals обещава не само впечатляващи визуални ефекти и оптимизация, но и специални награди за феновете на платформата PlayStation.