Motion Twin обяснява защо няма Dead Cells 2
От излизането си преди седем години Dead Cells остава едно от най-обсъжданите инди заглавия, а феновете все още чакат продължение, което изглежда няма да се случи скоро. В интервю за PCGamesN, студиото Motion Twin коментира защо не работи по Dead Cells 2. Креативният директор Янник Бертие споделя, че екипът е „колектив от творци“, които следват вдъхновението си, а не печалбата.

Вместо продължение, студиото решава да създаде нова игра – Windblown, развиваща се в „нов, светъл свят“ с кооперативен геймплей. Бертие подчертава, че независимата структура на Motion Twin им позволява да експериментират без натиск от инвеститори. Въпреки че Windblown все още не е достигнала популярността на Dead Cells, екипът не съжалява за решението си. Играта получава редовни обновления, вдъхновени от обратната връзка на играчите, и все още е в Early Access в Steam. Датата за пълното ѝ издание не е обявена.











