System Shock 2: 25th Anniversary Remaster
Екипът на Nightdive Studios има дългогодишен опит в съживяването на класически заглавия, но работата по System Shock 2: 25th Anniversary Remaster се оказа едно от най-сложните предизвикателства до момента.

Поради липсващ и непълен сорс код, проектът изискваше обширен реверсивен инженеринг, продължил над шест години. Особено трудна бе задачата по възстановяване на кооперативния мултиплейър режим, който бе в напълно нефункционално състояние. Системата беше засегната от остарели технологии като DirectPlay и мрежови архитектури, несъвместими със съвременните изисквания. Освен това, липсата на сървъри и нуждата всеки играч да поддържа собствено записване водеше до сериозни проблеми при съвместна игра.
За да се запази духът на оригинала, но и да се адаптира за конзоли, бе създадена нова система с интуитивно управление и модерен лоби интерфейс. Въпреки трудностите, екипът вложи стотици часове в тестване и усъвършенстване на преживяването. Препоръчва се първото преминаване да е самостоятелно, за пълно потапяне в атмосферата на Von Braun. System Shock 2: 25th Anniversary Remaster излиза на 26 юни за PC, като конзолната версия се очаква през юли.