Rise of the Tomb Raider ще има по-дълъг геймплей
Главния дизайнер на Rise of the Tomb Raider в Crystal Dynamics Майк Бринкър потвърди, че ще има много за правене в продължението на рестарта на заглавието от 2013.
„Говорим за 30 до 40 часа допълнителна игра за тези, които обичат да завършват всичко на 100%.“
„Имахме 15-16 умения. Сега имаме над 50. Имаме три различни пътеки, които можете да подобрите и всичките са разделени на 4 нива. И когато гледаш неща като системата за превод или за крафтване, което показва всички тези пластове за развитие на героя.“
Ако искате да минете по бързата процедура през играта би ви отнело между 15 и 20 часа, но ако искате да се насладите на пълната история и всичко около нея, можете да очаквате около 30-40 часа:
„Всичко опира до това как искаш да изиграеш играта“ казва Бринкър. „Бягайки през играта ще отнеме 15-20 часа, но ако искате да разгледате всяка гробница и да съберете всичко, то часовете се увеличават двойно.“
В сравнение, заглавието от 2013 година бе между 12 и 15 часа.
Относно размерът на играта, Бринкър казва, че тези „хъб пространства“ (места, които играчите могат да изследват и да преценят как да продължат) са увеличени по три в сравнение с миналото заглавие.
„Ще има много какво да се види и да се прави във всяка зона на играта“ пояснява той „Ще имаме повече гробници, крипти, пещери и куп други неща за правене като допълнителни мисии.“
Можем да очакваме Rise of the Tomb Raider на 10 ноември за Xbox One и Xbox 360. За PC и PS4 версията ще си дочакаме до 2016.