Gaming Новини Игри

Valve обявиха нърф на R8 Revolver

11.12.2015

author:

Valve обявиха нърф на R8 Revolver

Valve обявиха очакваното – ще има ъпдейт на играта, в който ще бъде ограничено действието на R8 Revolver-a, като по този начин ще се намали въздействието на пистолета в играта.

Тази седмица при нас пристигна нов ъпдейт на CS:GO, който ни донесе много промени в играта. Една от най-големите промени бе вкарването на чисто ново оръжие в играта, а именно вече познатият ни R8 Revolver, който стои на мястото на класическия Desert Eagle. Зашеметяващата мощ на този “пистолет” разбуни духовете не само в непрофесионалната част от CS:GO обществото, но и в професионалната, заради прекалената сила на новото оръжие, чиято цена in-game е само 850 долара.

Защо цената на оръжието също беше отбелязана? Защото играта “работи” по следния начин: както всички знаем, в началото на Competitive Matchmaking започваме с $800. Предостатъчни пари, за да може да бъде закупена малка броня (бронежилетка без каска), чиято цена е $650. В “банката” ни остават $150. Загубен първи рунд носи на загубилия отбор $1400. Прибавени към първоначално останалите $150 стават $1550. Това означава, че в следващия рунд може да бъде направен безпроблемен force-buy с малка броня и R8 (650 + 850 = 1500), като по този начин вие имате минипушка, която може с един изстрел, където и да било в тялото, стига да пазите добър ъгъл, да убие противников играч, който е инвестирал близо два пъти повече пари в екипировка. Този сценарий, който ви представих, обезсмисля eco рундовете, защото дори по някаква случайност да сте останали с $0 в банката и да загубите рунда, вие ще имате $1400, които са достатъчни за R8 Revolver и две гранати по ваш избор (3, ако желаете да имате и decoy граната), а както вече отбелязах, пистолетът е убийство с един изстрел, при добро позициониране от ваша страна.

Според Valve, новият ъпдейт ще направи характеристиките на пистолета по-сходни с тези на останалите оръжия, което на кратко означава, че нараняването, което прави пистолетът е намалено, а времето, необходимо за стрелба, е увеличено.

“Нормално се искат повече данни, за да може да бъде извършен ъпдейт на играта (а геймплей ъпдейтите винаги са малко разрушителни), та очевидно сме допуснали грешка в нараняването на пистолета, но можем да отреагираме мигновено. Както ни е показал опитът ни с други нововъведени оръжия (като например CZ75 Auto и M4A1-S), може да се наложат няколко повторения, в малко по-дълъг период от време, за да бъдат намерени точните стойности на дадено оръжие, които да бъдат предпоставка за интересни стратегии, от страна на играчите. Ангажираме се с това, да наблюдаваме използването и да регулираме характеристиките на оръжието както подобава.”, казаха от Valve.

Относно другите промени в играта, които направиха пистолетите по-неточни, когато се движите и стреляте, както и промени в AK-47, M4A4 и M4A1-S, които правят по-трудно овладяването на мерника ви, след като сте стреляли, Valve казаха, че е “прекалено рано да бъде определено въздействието им” и че ще продължат да наблюдават отзивите на играчите, за да бъде сигурно, че “CS:GO остава забавна, ловка и балансирана игра”.

Източник на информация: hltv.org
Източник на картинка: global-offensive.com

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *