Технологии

NVIDIA пуснаха официален DLSS Plugin за Unreal Engine 4

15.02.2021

author:

NVIDIA пуснаха официален DLSS Plugin за Unreal Engine 4

Nvidia представиха официален DLSS плъгин за Unreal Engine 4. Това улеснява разработчиците да внедрят DLSS 2.0 технологията в своите UE4 игри.

Приставката се появи в Unreal Engine Marketplace миналата седмица и може да бъде изтеглена от уеб сайта на Nvidia Developer, включително инструкции за инсталиране и кратко ръководство за стартиране. Потребителите на Unreal Engine 4.26 или по-нова версия могат да внедрят функцията директно в своите проекти с този плъгин, без да са необходими отделни приложения или отделни клонове на Unreal Engine. На теория, всяка предстояща игра с UE4 може да поддържа техниката на рендър. DLSS е съкращение за „Deep Learning Super Sampling”.

 Осъществено от специални AI ядра на RTX графичните процесори, наречени Tensor Cores, последната актуализация на DLSS въвежда нов режим на ултра производителност, който ускорява производителността, за възможна поддръжка на 8K игри. Тази актуализация на DLSS предоставя следните ключови предимства:

  • Нов режим на ултра производителност за 8K игри.
  • Подобрена поддръжка за VR.

Поддръжка на динамична разделителна способност. Входният буфер може да променя размерите от кадър на кадър, докато изходният размер остава фиксиран. Ако механизмът за рендиране поддържа динамична разделителна способност, DLSS може да се използва за мащабиране до препоръчителната разделителната способност на дисплея.

източник:guru3d.com


Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *