Технологии

NVIDIA DLSS ще получи поддръжка в Unity 2021.2

15.04.2021

author:

NVIDIA DLSS ще получи поддръжка в Unity 2021.2

Разработчиците на Unity обявиха, че NVIDIA DLSS ще бъде естествено поддържана от Engine-a от версия 2021.2. Тя ще бъде пусната до края на 2021 г. Разработчиците, които вече използват Unity engine в своя софтуер, ще могат да използват DLSS чрез HDRP (High Definition Rendering Pipeline).

Наред с NVIDIA RTX ще се предлага технология за мащабиране на резолюция, задвижвана от AI, която позволява графики за проследяване на лъчи в реално време. Докато проследяването на лъчите изисква много мощност на графичния процесор и има значително въздействие върху производителността, DLSS прави точно обратното, като позволява по-висока производителност със сцени, изобразени с по-ниска разделителна способност и изкуствено надградени до висока разделителна способност.

Междувременно AMD разработва своя FSR (FidelityFX Super Resolution), който трябва да стартира до края на тази година. Твърди се, че Intel също подготвя собствена технология за мащабиране с AI, но до момента не сме чули подробности.

източник:videocardz.com

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *