AMD обявява FSR 3 и HYPER-RX технологиите си, които ще излязат през 2023г

FSR 3 пристига в Unreal Engine 5, потвърди Скот Херкелман по време на представянето на Radeon RX 7000. Този Engine ще е способен да използва технологията на AMD unified compute engine за да предлага Ray Tracing и растеризация с RDNA GPU.

В демонстрация на Unreal Engine 5, Radeon RX 7000 GPU достига 60 FPS с FSR 2.0, но след като се включи новата технология, наречена FSR 3.0, производителността се увеличи до 112 FPS. Според AMD тази нова технология за мащабиране ще подобри производителността до 2 пъти.

FSR 3.0 поддържа технологията Fluid Motion Frames, но компанията не потвърждава какво точно означава това. Определено обаче звучи познато. AMD потвърдиха, че тази технология ще стартира следващата година, без да посочва конкретни дати.
Освен това AMD въвежда голяма актуализация за своите графични драйвери. Технология, наречена HYPER-RX, е функция за подобряване на производителността и латентността. В игри като Dying Light 2 AMD твърди до 85% по-добра производителност с 1/3 от латентността. Тази технология трябва да бъде конкурент на технологиите NVIDIA Reflex и DLSS.
Според AMD, HYPER-RX ще бъде наличен през първата половина на 2023 г.
източник:videocardz.com