God of War за PC с нов пач добавящ AMD FidelityFX Super Resolution (FSR) 2.0

God of War е един от най-популярните франчайзи на PlayStation и от началото на годината играта е достъпна и за PC ентусиастите.
Играта вече поддържа технологията за повишаване на NVIDIA DLSS 2.0 и AMD FSR 1.0. Днешният пач 1.0.12 носи най-новия алгоритъм за увеличаване на FSR 2.0 от AMD.
God of War става трета игра, която поддържа FSR 2.0 след Deathloop и Farming Simulator 22. Внедряването на FSR 2.0 отнема повече време от технологията за повишаване на мащаба от първо поколение, просто защото разчита на времеви данни и вектори на движение.

Въпреки това, за игри, които вече поддържат DLSS, AMD изчислява, че включването на FSR 2.0 изисква до 3 дни работа. Надяваме се, че това означава, че всички DLSS игри ще получат FSR 2.0 в някакъв момент в бъдеще.
Новият пач вече е на живо в Steam и геймърите могат да тестват новата технология на AMD сами и да проверят това колко ще им помогне с повишаването на кадрите.
източник:videocardz.com