Red Dead Redemption 2 вече има неофициален FSR 2.0 мод
След първия мод за Cyberpunk 2077 и Dying Light 2, се появи още един, базиран на същия код за Red Dead Redemption 2. Поддръжката за FSR 2.0 вероятно няма да дойде в нито една от тези игри скоро, но модерите откриха, че е сравнително лесно просто да заменят интегрираната NVIDIA DLSS 2.0 библиотека с FSR 2.0 на AMD.
Очевидно нито една от тези модификации не е официална и в резултат на това не са оптимизирани за нито една от тези игри. AMD вероятно ще актуализира своята библиотека FSR 2.0 в някакъв момент в бъдещето, което би трябвало да ограничи някои от проблемите, срещани при използването на модове. И все пак, дори с проблемите, описани от потребителите, това все още е единственият начин да се използва силата на старите GPU архитектури с усъвършенствана технология за супер резолюция, като FSR 2.0. За съжаление DLSS се поддържа само от архитектурите NVIDIA Turing и Ampere, което силно ограничава достъпа до по-добра производителност за някои потребители.
AMD FSR 2.0 може да реши този проблем, тъй като е алгоритъм с отворен код, който работи в почти всички графични процесори. Въпреки това, той няма да осигури същото изживяване на всички платформи.
Допълнително модърите препоръчват да не се използват никакви онлайн услуги с този мод, защото той все пак модифицира файловете на играта и е възможно това да доведе до бан.
източник:videocardz.com