AMD пуска FidelityFX Super Resolution 2.2 плъгин за Unreal Engine
Преди около две седмици AMD пусна source кода за своята технология за мащабиране FSR 2.2. Най-новата версия е налична от поне два месеца с игри като Forza Horizon 5, но AMD се нуждаеше от повече време, за да подготви документацията и да тества плъгините за по-широка употреба. С току-що пуснатия плъгин Unreal Engine FSR 2.2 повече разработчици на игри ще могат да добавят най-новата версия на FSR с няколко кликвания.
FSR 2.2 подобрява проблемите с гоустинга, особено при бързо движещи се обекти. Според AMD, 2.2 също има подобрения за намаляване на артефакти. Като цяло 2.2 е важен ъпгрейд преди компанията да прехвърли фокуса си върху FSR 3 по-късно тази година.
AMD обяви, че вече е потвърдено, че над 250 игри включват FSR 1 или FSR 2. Този брой включва съществуващи и предстоящи игри. От този брой 110 заглавия трябва да поддържат FSR 2. Плъгина за Unreal Engine, разбира се, ще ускори процеса, но това е насочено основно към разработчиците на независими игри без директна поддръжка от AMD.
източник:videocardz.com