NVIDIA обявиха нов Path Tracing SDK за разработчиците на игри
На тазгодишното GDC (Конференция за разработчици на игри) NVIDIA се фокусира върху две технологии: Path Tracing и Frame Generation. Втората от двете технологии вече трябва да е добре позната на геймърите с карта от серията RTX 40, но първата технология все още не се използва често в игрите. В опит да промени това, днес NVIDIA пусна първия си SDK (Комплект за разработка на софтуер) за проследяване на пътя, като част от техния RTX Toolkit.
Path Tracing-a все още е много сложна и скъпа технология за използване в съвременни потребителски графики. Технологията е по-известна със създаването на реалистични 3D изображения в архитектурни визуализации или продуктов дизайн, но не и в игри. Това е по-усъвършенствана форма на Ray Tracing, при която алгоритъмът трябва да изчисли множество лъчи светлина или техния път, за да създаде пълна сцена. След това множество пътища се осредняват и цветът и яркостта на пиксела се изчисляват по-точно.
Досега Path Tracing бе показван само в графични демонстрации като Quake RTX или Portal RTX, но все още не е намерило своето приложение в популярни игри. NVIDIA смята, че е време да добави проследяване на пътя към повече игри заедно с техните най-популярни технологии, като супер разделителна способност или генериране на кадри.