NVIDIA скоро ще пусне DLSS 3 Unreal Engine 5.2 plugin
NVIDIA разкри плановете си да пусне плъгин за генериране на кадри за разработчиците на игри, които биха искали да внедрят тази технология в своя софтуер. Тя ще бъде достъпна чрез „NVIDIA Streamline“, framework с отворен код за интегриране на подобни технологии между доставчици.
Като алтернатива на разработчиците ще бъде предоставен достъп до плъгина Unreal Engine 5.2 DLSS3, който ще бъде пуснат „много скоро“. Това означава, че DLSS3 ще пристигне след повече от 2 години от пускането на plugina DLSS2 UE.
С плъгина DLSS 3 Frame Generation, който става публично достъпен в GDC за разработчици, и DLSS 3 плъгин, който скоро ще се появи за Unreal Engine 5.2, ще бъде още по-лесно за разработчиците да подобрят следващото поколение игри. [..]
DLSS Frame Generation ще бъде наличен за достъп чрез NVIDIA Streamline, framework с отворен код, между доставчици, който опростява интегрирането на технологии за супер резолюция в 3D игри и приложения.
— NVIDIA
Компанията обяви, че приемането на DLSS3 е седем пъти по-бързо от DLSS през първите 6 месеца от въвеждането на технологията. Освен това, днес NVIDIA потвърждава друга партида от игри, които ще поддържат DLSS3 със своята технология за генериране на кадри. NVIDIA очаква DLSS3 в 7 нови игри през март, включително Diablo IV, Forza Horizon 5, The Finals и Redfall. Последното вече е потвърдено като част от най-новия пакет игри RTX 40.
източник:videocardz.com