AMD FidelityFX Super Resolution вече е част от Development Kit-a на Xbox
Само преди два дни AMD обяви своята технология за мащабиране FidelityFX SuperResolution за настолни компютри с Windows.
Днес Джейсън Роналд, директор по управление на програми в Xbox, обяви, че FSR ще бъде част от Xbox GDK, което позволява технологията да бъде достъпна на Windows, Xbox Series X, Xbox Series S, Xbox One X и Xbox One.
AMD FSR ще позволи на разработчиците на игри да регулират качеството на изображението, за да запазят високата честота на кадрите. Тази технология не се основава на алгоритми на невронна мрежа, а технология за мащабиране, която вече се поддържа от широк спектър графични процесори, включително AMD RDNA2, архитектурата на Xbox Series X | S.
Не е ясно кога трябва да очакваме първите Xbox игри да поддържат FSR, но човек би предположил, че е само въпрос на седмици на този етап. Някои разработчици на игри вече изразиха колко лесно е да се внедри FSR в графичните процеси на техните игри, твърдейки, че това изисква само няколко часа.
източник:videocardz.com