Source кода на AMD FidelityFX Super Resolution (FSR) вече е достъпен
След скорошното съобщение на AMD относно FidelityFX Super Resolution (FSR), Компанията днес прави изходния код за мощната си технология за пространствено увеличаване широко достъпна за разработчиците на игри чрез GPUOpen.
FSR вече е достъпен и за разработчици в два от най-популярните енджина за игри: Unity и Unreal Engine.
FSR е решение с отворен код с широка поддръжка на API, което улеснява разработчиците да интегрират технологията в нови и съществуващи заглавия и се поддържа на повече от 100 AMD процесора с Radeon графики и AMD графични процесори, както и конкурентни графични процесори. FSR е проектиран да увеличи честотата на кадрите с до 2,4 пъти при 4K в режим „Performance“ в избрани заглавия, като същевременно предоставя висококачествено игрово изживяване с висока разделителна способност.
Освен това няколко нови заглавия добавят поддръжка на FSR през следващите няколко седмици, с което общият брой на поддържаните от FSR игри достигна 12, откакто функцията стартира само преди няколко седмици, като се очаква още през следващите месеци:
Arcadegeddon (16 юли)
Necromunda: Hired Gun (16 юли)
Resident Evil Village (следващата седмица)
Edge of Eternity (този месец)
източник:guru3d.com