Arcadegeddon става първата игра на PlayStation 5, която използва AMD FSR
В последните пач ноутове, разработчиците на Arcamageddon разкриха, че не само версията за компютър, но и тази за PlayStation 5 получава поддръжка на AMD FSR. Това бележи момента, в който първата конзолна игра получава технологията на AMD за супер разделителна способност, дори преди Xbox заглавията.
За разлика от PlayStation, Sony никога не са обявявали, че AMD FSR е внедрен в техния SDK. Microsoft, от друга страна, публично потвърди, че техният комплект за разработка на игри XBOX вече включва AMD FSR библиотеки, което позволява много по-бързо внедряване за разработчиците на игри.
В допълнение към FSR, версията на PlayStation 5 има активиран TAAU по подразбиране, това е Temporal Anti-Aliasing Upsample, който е част от Unreal Engine. TAAU предлага по-добро сближаване на по-остри изображения, но изисква повече процесорна мощност при по-високи разделителни способности. Чрез комбинирането на двете технологии разработчиците на Arcamageddon са намерили начин да повишат както качеството на изображението, така и производителността.
източник:videocardz.com