AMD FSR 2.1 вече се поддържа в Cyberpunk 2077 на компютри и конзоли

CD Projekt Red пуснаха своята основна актуализация за Cyberpunk 2077 днес, която най-накрая позволява поддръжка на FSR 2.1.
Тази технология за временно мащабиране вече ще се поддържа от компютри и това, което се описва като конзоли от „следващо поколение“. Разбира се, това означава конзоли от текущо поколение като XBOX Series X/S или PlayStation 5.
Геймърите вече могат да избират между NVIDIA DLSS2, който в момента работи само с RTX графични процесори или FSR 2.1 от AMD, който се поддържа от много по-широка гама съвременни графични процесори, дори от Intel и NVIDIA.
Играта все още не е получила DLSS 3.0 ъпдейта, който беше демонстриран със стартирането на GeForce RTX 40 преди два месеца. Може да се предположи, че FSR 2.1 пачът е много по-важен за CDPR, защото засяга повече геймъри, отколкото технологията DLSS 3.0, която се поддържа само от графични процесори RTX 4090.
Това обаче не е първата игра, която поддържа FSR на конзоли, Arcadegeddon и Scorn вече поддържат технологията в техните PS5 издания.
източник:videocardz