God of War PC ще поддържа както NVIDIA DLSS, така и AMD FSR

Преди две седмици Sony официално потвърди, че пуска повече от своите ексклузивни заглавия на PC. Някои от техните изключително популярни игри като Days Gone и Horizon Zero Dawn вече са налични в Epic Games Store и Steam. Следващата година Sony също ще пусне колекцията Uncharted: Legacy of Thieves за компютър, но датата все още не е определена.
Съвсем наскоро Sony разкри, че ще въведе и своя франчайз God of War към PC платформата. Играта, която първоначално стартира през 2018 г. на PlayStation 4, и е продала повече от 19,5 милиона копия. След обявяването, играта почти веднага беше включена в платформи като Steam, разкривайки новите функции, които ще бъдат достъпни за PC геймърите.
Играта ще поддържа 4K и ултра-широка резолюция. Освен това ще има подобрени отражения и сенки с висока разделителна способност, но тези функции ще изискват мощни системи, оборудвани с графични процесори като базирани на NVIDIA RTX 30 или AMD RX 6000. NVIDIA почти веднага потвърди, че ще активира своите Reflex и DLSS технологии в играта. Последното ще даде възможност за по-висока честота на кадрите, но само докато се използват графични процесори, поддържащи Tensor ядра, което е задължително изискване за работа на DLSS технологията.
За щастие на потребителите на Radeon обаче, AMD също добавя своята FidelityFX Super Resolution в God of War. Това означава, че не само графичните процесори RDNA и Polaris ще поддържат супер разделителна способност, но всеки модерен графичен процесор, за който вече е потвърдено, че поддържа технологията, вероятно ще даде възможност за по-висока честота на кадрите.
God Of War PC стартира на 14-ти януари 2022 г и вече е наличен за предварителна поръчка на цена от 49,99 USD/EUR.
източник:videocardz.com